نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
کیزا برگشت، پارادس رفت

کیزا برگشت، پارادس رفت

یوونتوس و ایتالیا با اخباری مبنی بر اینکه فدریکو کیزا به بازگشت خود نزدیکتر شده به استقبال خبرهای خوب رفتند اما لئاندرو پاردس به دلیل کشیدگی ران حداقل برای دو هفته از میادین دور خواهد بود و این موضوع کام یوونتوسی ها را تلخ کرد.

 

این وینگر با استعداد روز دوشنبه 25 ساله می شود و از زمان شکستن رباط صلیبی زانوی چپ خود در ژانویه 2022 دور از میادین بوده و بازگشت او به میادین بیشتر از حد انتظار طول کشیده که عمدتاً به دلیل خطر تشدید و نگرانی در مورد مسائل عضلانی است.

 

کیزا سرانجام امروز گامی قاطع برای بازگشت خود برداشت و در یک بازی دوستانه که در زمین تمرینی کونتیناسا برگزار شد، 45 دقیقه بازی کرد و کیزا همچنان دو بار موفق به گلزنی شد.

 

این بدان معنا نیست که کیزا آماده بازی در سری آ هفته آینده یا حتی لیگ قهرمانان اروپا است، اما این یک گام بزرگ دیگر برای بازگشت او است.

 

با این حال، خبر بد این است که پاردس بعد از حضور تعویضی در پیروزی 4‐0 مقابل امپولی در عصر جمعه، احساس درد کرد.

 

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، ماجرا به قدری جدی است که پاردس مطمئناً بازی مقابل بنفیکا و لچه را از دست خواهد داد، در حالی که او در مورد رویارویی با اینتر در 6 نوامبر نیز تردید دارد.

 

یوونتوس در این فصل با مشکل مصدومیت زیاد بازیکنان خود رو به رو بوده و همین موضوع سبب شده الگری هیچگاه نتوانسته از ترکیب اصلی خود در طول رقابت هابی این فصل بهره ببرد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: